Başarı Hikayeleri

Bizim için en değerli şey öğrencilerimizi seçtikleri alanda zirveye taşımaktır. Hadi siz de bu yolculuğa bizimle katılın!

Eğitim
Eğitim

Öğrenci Yorumları - Sayfa 56

4.8
578 değerlendirme
5 Yıldız
86%
4 Yıldız
13%
3 Yıldız
1%
2 Yıldız
0%
1 Yıldız
0%
M

Melike K.

Modelistlik Kursu

3 Yıl önce

Ben modelistlik dersi alıyorum deniz hocamızdan sınıflar az sayıda oldugu içinn daha verimli ders alınıyor ders akısı daha güzel oluyor yine bi tercih hakkım olsa yine en iyi tercih info akademi

F

Fatma a.

2 Yıl önce

İnfo akademi ailesınde olmak bir ayrıcalık almış oldugum eğitim ve ögretmenim benim tam anlamıyla piyasa hazırlık aşamasında bana çok iyi katkı sağladıklarını için info akademi ailesine teşekkür ederim 🌷

A

Ali S.

Grafik Tasarım Kursu

5 Yıl önce

Grafik tasarım eğitimi aldım, gayet memnun kaldım. Birkaç arkadaşın yorumunu gördüm tuhaf geldi. Ben bazı dersleri kaçırmama rağmen kurs sayesinde ek gelir kazanmaya başladım.

A

Aleyna K.

Muhasebe Kursu

5 Ay önce

muhasebe eğitimim sürecimde yardımcı oldular tavsiyr ederim

P

P. K.

Muhasebe Kursu

8 Yıl önce

Kısa sürede eğitimimi aldım. Kardeşimle geldiğim için indirim sağladılar. Eğitmenimiz piyasada aktif olarak çalışan biri olduğu için bize tam anlamıyla piyasa eğitimi verdi.

P

P. K.

Muhasebe Kursu

9 Yıl önce

Kısa sürede eğitimimi aldım. Kardeşimle geldiğim için indirim sağladılar. Eğitmenimiz piyasada aktif olarak çalışan biri olduğu için bize tam anlamıyla piyasa eğitimi verdi.

E

E. Ö.

Grafik Tasarım Kursu

8 Yıl önce

Eğitimimden çok memnun kaldım. Bilgimi Info Akademi’ye borçluyum. Herkesin gelmesini tavsiye ederim. Başarılar diliyorum.

U

U. T.

Muhasebe Kursu

8 Yıl önce

Kursa ilk başladığım günden bu yana aldığım eğitimden çok memnunum. Güler yüzlü hocalarımızdan ve verdiğiniz kaliteli eğitimden dolayı teşekkür ederim.

O

O. K.

8 Yıl önce

Muhasebe bilgimin olmamasına rağmen çok yol katettim. Ödemeler konusunda çok destek oldular. Tamamen memnun kaldım.

A

A. S.

Grafik Tasarım Kursu

9 Yıl önce

Kurslar içerisinde en beğendiğim eğitim merkezlerinden birisi. Eğitmenler çok samimi ve güler yüzlü. Herkese tavsiye ederim. Başarılar bol şanslar (:

Bizi ArayınİletişimWhatsappForm

Ücretsiz Bilgi Formu

Lütfen bekleyin...

Talebiniz Gönderildi!

En kısa sürede size dönüş yapacağız.

Whatsapp iletişim