Başarı Hikayeleri

Bizim için en değerli şey öğrencilerimizi seçtikleri alanda zirveye taşımaktır. Hadi siz de bu yolculuğa bizimle katılın!

Eğitim
Eğitim

Öğrenci Yorumları - Sayfa 55

4.8
578 değerlendirme
5 Yıldız
86%
4 Yıldız
13%
3 Yıldız
1%
2 Yıldız
0%
1 Yıldız
0%
O

O. P.

Grafik Tasarım Kursu

7 Ay önce

Almış olduğum eğitimlerden çok memnun kaldım. Bir kursta olması gereke her şey var burada 🙂 Hocalarıma da çok teşekkür ediyorum özellikle de kendi hocama. Seviliyorsunuz hocam 🙂

B

B. K.

Grafik Tasarım Kursu

8 Ay önce

Info Akademi’den aldığım eğitimlerden fazlasıyla memnunum. Rahatlıkla herkese önerebilirim. Güzel bi kadroya sahipler hocalar çok öğretici çok ilgili bütün kadroya özellikle kendi eğitmenime teşekkür ediyorum.

Y

Yasemin D.

Muhasebe Kursu

9 Ay önce

Kısa sürede iyi bir muhasebe kursu aldım. Çok memnunum herkese tavsiye ediyorum 👍🏻
Y

Y. Y.

Desen Tasarımı Kursu

9 Ay önce

Vermiş olduğunuz eğitimden dolayı teşekkür ederim. Aldığım bilgilerden dolayı ise Onur Beye ayrıca teşekkürler 🙂 Eğitimden gayet memnun kaldım. Umarım bundan sonrası içinde her şey güzel olur.

E

E. K.

Muhasebe Kursu

10 Ay önce

Burada geçirdiğimiz zaman içerisinde programları uygulamalı olarak işledik. Eğitmenimizin ders anlatımı ve çalışan kadronun yaklaşımı kısacası herşey den memnun kaldım.

İ

İlknur Ç

Modelistlik Kursu

1 yıl önce

Sıfırdan modelistlik eğitimi aldım gerek eğitmense gerek kurumsa çok memnun kaldım 6. Ayımda işe başladım çok teşekkür ederim 🫶

E

E. K.

Modelistlik Kursu

1 yıl önce

Uzun zaman işşiz kaldıktan sonra kendime yatırım yapmak istedim ve bilgisayarlı modelistlik kurslarına katıldım. Şuanki işimi Info’ya borçluyum.

A

Ayşe T.

Modelistlik Kursu

2 Yıl önce

İnfo akademiye çok çok teşekkür ediyorum sayelerinde iyi bir modelist oldum hem yetiştirdiler hem de işimi bulmama yardımcı oldular mezun olduktan sonra bile ihtiyaç duyduğumda her konuda yardımcı oldular iyiki Info akademiyi seçmişim herkese tavsiye ediyorum Onur hocam saygılar en kısa zamanda stilistlik eğitimi için tekrar geleceğim

T

Tugba D.

Modelistlik Kursu

2 Yıl önce

Modelistlik eğitimi aldım . Birebir özel ders sınıfların 6 kişilik olması çok iyi hocalarımızın bizlerle ilgilenmeleri değer vermeleri , teşekkür ederim böyle güzel bir eğitim için başta Onur Bey ‘ e ve hocalarımıza .

C

Civan Ç

Grafik Tasarım Kursu

2 Yıl önce

Grafik tasarım programlarına merakım çok vardı infoakademi sağolsun hepsini öğrenip gelire dönüştürdüm bunu, çok anlayışlı hocalar vardı giderseniz pişman olmayacağınız sayılı kurslardan biri.

Bizi ArayınİletişimWhatsappForm

Ücretsiz Bilgi Formu

Lütfen bekleyin...

Talebiniz Gönderildi!

En kısa sürede size dönüş yapacağız.

Whatsapp iletişim