Başarı Hikayeleri
Bizim için en değerli şey öğrencilerimizi seçtikleri alanda zirveye taşımaktır. Hadi siz de bu yolculuğa bizimle katılın!


Öğrenci Yorumları - Sayfa 54
Aslınur Y.
Modelistlik Kursu
6 Ay önce
modelistlik eğitimi alıyorum çok memnunum hocamdan sınıftan birebir eğitim alıyoruz
Esma A.
Modelistlik Kursu
6 Ay önce
tüm kursların arasında en iyisi çok ilgililer modelistlik eğitimi alıyorum mükemmel gidiyor çok mutluyum tuğba hocama çok teşekkür ediyorum
Kübra T.
Muhasebe Kursu
7 Ay önce
Gülenay D.
Modelistlik Kursu
6 Ay önce
Modelistlik dersi aldım. Gerçekten çok memnunum ilgi ve profosyonellik konusunda oldukça deneyimli bir kurs merkezi. Ayrıca Onur bey ve tuğba hocaya teşekkür ediyorum 🙏
İrem Ö.
Stilistlik Kursu
6 Ay önce
Stilistlik eğitimi aldım ve memnun kaldım.
Ben bu şekilde bi eğitim alıcağımı hiç düşünmezdim, herkesin güler yüzlü ve samimi olması yeterli bir sebep.Sınıflarda sayılı öğrencilerin olması dersin akıcı ve etkin olduğunun kanıtıydı. Diğer bölümlerin eğitimini almayıda düşünüyorum.
Teşekkürler info akademi☺️
A. A.
6 ay önce
Güleryüzlü eğitmenlerinden ve detaylı eğitimlerinden çok memnun kaldım. infoakademi ile modelistlik kursu aldığıma çok memnunum.
P. K.
Muhasebe Kursu
6 Ay önce
Kısa sürede eğitimimi aldım. Kardeşimle geldiğim için indirim sağladılar. Eğitmenimiz piyasada aktif olarak çalışan biri olduğu için bize tam anlamıyla piyasa eğitimi verdi.
Esma a.
Modelistlik Kursu
7 Ay önce
modelistlik eğitimi aldım ve eğitmenimiz çok ilgiliydi çok memnun kaldım💗💗
Berra E
Bilgisayar Kursu
7 Ay önce
Yeni sezonda bilgisayar kursu aldım. Tam anlamıyla hem bilgisayarı hemde programları çok iyi bir şekilde kullanıyorum tesekkur ederim 🤍
F. N.
Muhasebe Kursu
7 ay önce
Kayıt olurken ve sonrasındaki ilgi çok iyi. Eğitim sonrası verdikleri rehberlik sonucu önceki işimden daha iyi bir yerdeyim.
